Tarvitsemme tilinumerosi hyvityksen maksua varten seuraavissa tilanteissa:
- Olet käyttänyt tilauksellasi maksutapaa, jota emme voi hyvittää automaattisesti. Tällaisia maksutapoja ovat tällä hetkellä: S-Pankki, Ålandsbanken ja Oma Säästöpankki.
- Tilauksesi on sisältänyt useilta eri varastoilta toimitettuja tuotteita, jolloin palauttamasi tuotteet käsitellään eri varastoilla. Tilauksella käyttämäsi maksutapa sallii vain yhden automaattisen hyvityksen, joten pyydämme tilinumeroa muiden tuotteiden hyvitystä varten.
- Tilaukseltasi on hyvitetty jo aiemmin jotain asiakaspalvelun toimesta, eikä seuraavia hyvityksiä voida tehdä automaattisesti.
- Tilauksesi maksutapahtumassa on tapahtunut virhe, eikä automaattinen hyvitys valitettavasti onnistu puutteellisten maksutietojen vuoksi.