Verkkokaupan tuote
Viallinen/väärä tuote: Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Valmistusvirhe/reklamaatio: Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Reklamaation voi toimittaa myös BS-myymälään.
Toimintaohje:
1. Jätä palautusilmoitus reklamaatiosta
Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi tai menemällä suoraan palautussivulle. Täällä sinua pyydetään kirjautumaan tilillesi tai tilaamaan sähköpostiisi linkki palautusilmoitukseen.
Kirjautumisen jälkeen siirry täyttämään palautusilmoitus. Voit tehdä palautuksen palautusilmoituslomakkeella, vaikket olisi rekisteröinyt käyttäjä. Klikkaa tilauslistauksen näkymästä JÄTÄ PALAUTUSILMOITUS -nappia ja siirry eteenpäin.
Merkitse lomakkeelle palautettavat tuotteet. Tarkista, että merkitset oikeat tuotteet palautukseen. Tarvittaessa täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään.
Huom! Voit tehdä palautusilmoituksen lomakkeella vain kerran. Jos täytät palautusilmoituksen virheellisesti tai haluat vielä palauttaa tuotteita toisen kerran, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
2. Valmistele paketti palautukseen
Pakkaa tuotteet pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt nettilomakkeelle.
Tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja –merkinnät.
Kerro reklamaatiopalautuksen yhteydessä reklamaation syy. Mikäli palautat tuotteen ilman lähetyslistaa, kerro palautuksen yhteydessä myös yhteystietosi ja tilauksen numero.
Ennen paketin sulkemista ota palautusrahtikirja irti saamasi paperisen tilausvahvistuksen toiselta puolelta ja liimaa se käyttämääsi pakettiin vanhan rahtikirjan päälle. Jos teet palautuksen ilman palautusrahtikirjaa, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.
3. Vie paketti palautuspisteeseen
Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen (Posti, Matkahuolto tai DB Schenker), josta olet paketin käynyt hakemassa. Täältä paketti lähetetään eteenpäin varastollemme.
4. Reklamaation käsittely
Voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushallinta-näkymästä. Varasto käsittelee reklamaation ja ottaa yhteyttä asiakkaaseen. Reklamaation käsittelyyn voi mennä jonkin verran aikaa mikäli tuote lähetetään toimittajalle tarkistettavaksi.
Mikäli reklamaatio hyväksytään, käsittelyn jälkeen hyvitämme tuotteen hinnan tilauksen alkuperäiselle maksutavalle. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun ja et ole ennen hyvitystä maksanut laskua, peruuntuu tuote laskulta. Saatte sähköpostiinne tiedon kun laskun muutos on valmis. Mikäli kuitenkin ehdit maksamaan laskun esim. eräpäivän tullessa vastaan, laskuttaja hyvittää summan teille.
Kaupasta ostettu tuote
Kauppamme käsittelevät omat reklamaationsa. Pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan siihen kauppaan, josta olet tuotteen ostanut. Kauppojen yhteystiedot löydät täältä.